O2 Nadace logo
Firemní dobrovolnictví – Teambuilding pro dobrou věc - Obrázek

Firemní dobrovolnictví – Teambuilding pro dobrou věc.

Týmová aktivita probíhá v rámci pracovního dne – místo běžné práce zaměstnanci společně pomáhají dobré věci. Za tento den dostávají mzdu stejně, jako by běžně pracovali. Tuto formu pracovního dne je nutné předem schválit v docházkovém systému i oddělením HR. Aktivitu navrhuje a zároveň schvaluje nadřízený příslušného týmu.

Nadace O2 zajišťuje:

  • přípravu a organizaci aktivity pro zaměstnance O2. Nejčastěji se jedná o vysazování stromů a keřů, hloubení tůní, čištění potoka, uklízení volné přírody nebo pomoc s opravou plotu. Pracovník Nadace O2 může být i přímo na místě a zajišťuje organizaci,

  • dodání a zajištění pracovních pomůcek pro možnost výkonu činnosti, a to buď z vlastních zdrojů (trička a pracovní rukavice) nebo ve spolupráci s organizací, které se pomáhá (např. sazenice, motyka, mačeta apod.),

  • základní proškolení BOZP na místě výkonu (provádí zástupce organizátora)

  • pojištění účastníků (pojištění úrazu a odpovědnosti),

  • souhlas s pořízením fotografie, audio nebo videozáznamu pro účely interní/externí komunikace Nadace O2 a O2.

Účastníci si zajišťují sami.

  • dopravu na místo určení (doporučujeme s ohledem na životní prostředí minimalizovat počet dopravních prostředků),

  • stravování včetně občerstvení během práce,

  • vhodné pracovní oblečení a obuv (pevné boty, funkční prádlo, ideálně něco na převlečení, nepromokavou bundu nebo pláštěnku, repelent apod.),

  • ubytování (návrh ubytování je součástí navrhovaných lokalit),

  • úklid. Doporučujeme si vzít s sebou malý pytel na odpad.

Jak probíhá den - Obrázek

Jak probíhá den.

sejdeme se mezi 8:30 – 9:00 na místě určení se zástupcem organizace, následně se přesuneme na místo výkonu práce,

proběhne krátká instruktáž spolu s proškolením BOZP. Součástí bude také krátké seznámení s hospodařením v dané lokalitě,

ideální doba práce je s přestávkami 6 hodin,

harmonogram s přesnými instrukcemi posíláme, jakmile domluvíme konkrétní lokalitu a organizaci, které pomáháme.

návrh harmonogramu:

  • 8:30 - 9:00 – příjezd na místo určení a přesun na místo výkonu práce

  • 9:00 – představení organizace a prací zástupcem organizace, proškolení BOZP a rozdání pracovních pomůcek

  • 13:00 – oběd v místě výkonu práce

  • 15:00 – zakončení a rozloučení, přesun na ubytování

Marie Bezačinská - fotka
Marie Bezačinská
projektová specialistka
Máte dotaz? Napište Marii na bezacinska.marie@o2.cz
nebo volejte na
+420 602 609 061