29. 11. 2016

Nadace O2 získala ocenění za kampaň k programu SmartUp

Nadace O2 získala při příležitosti Dárcovského summitu, který se konal 29. 11., ocenění za kampaň k programu SmartUp. Ten pomáhá mladým lidem realizovat jejich originální projekty s cílem změnit okolí k lepšímu.
Nadace O2 získala ocenění za kampaň k programu SmartUp
Cenu Fóra dárců za druhé místo v kategorii Komunikace přebrala manažerka programu SmartUp Lenka Rigerová. Díky kampani se od loňského roku do programu přihlásilo přes 365 projektů. V regionech po celé České republice tak můžeme narazit na Bylinkovou maringotku, byla vytvořena první vodní galerie v Čechách nebo nový divadelní prostor Industra STAGE v Brně.

Smyslem Cen Fóra dárců je podpořit a vyzdvihnout důležitou práci nejen neziskových organizací, ale i firem a firemních nadací a fondů v charitativní oblasti a ve veřejně prospěšných oborech.